Voorzijde tijde geleden nieuwe remleidingen en slangen gemonteerd.
Achterkant moest meer aangebeuren zodat hier in elke geval de komende 10 jaar geen omkijken meer naar is.
Binnenschermen verwijderd en beide op exact dezelfde plekken rot.
Bij de bevestigings remslang/leiding en aan de voorzijde waar de binnenschermen met kunststof doppen vastzitten.
Uiteraard de rest ook roestvrij gemaakt en behandeld en afgelakt.
Nieuwe koperen remleidingen met nippels erop, de oude eruit leiding draaide mee met demonteren.
Afgelopen vrijdag ook samen de onderste vervaalde skirtrand rondom nieuw in de zwarte zijdeglans gezet.
Ziet weer net iets netter uit.
Op de planning staat nog het vervangen van de koppeling.